Saturday, January 10, 2009

PERGI BERCUTI DI MELAKA

Salam diari.masa cuti sekolah,aku pergi ke melaka.aku menginap di garden city apartment.aku duduk kat apartment je.malam pertama,aku pergi ke menara taming sari.lepas tu,aku balik dengan ibulah.aku makan maggi goreng. bestlah.lepas tu, baliklah kat apartment tu.best naik.cuma mok de takut naik benda tu.siang besoknya,aku mandi kolam dengan kak iffat.lepas mandi tu makanlah apa lagi.laparlah katakan.lepas tu,round kat bandar melakalah.malam tu,kitorang semua pergi umbai.banyak aku makan. sedappp....aku makn ikan siakap masam manis,ikan bakar,sotong goreng tepung,kepah dan banyak lagilah.tapi lepas tu,aku balik dengan ngahlah.kak iffat cakap ada jetty kat sana.kitaorang pergilah.rupanya kat sana tempat tak eloklah.kau tahu jelah kan diari.okeylah.bye..........salam.

1 comment:

zahidah said...

amirah, kite tag awk. ni zida..